مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طراحی سایت خبری

سايت خبري و اطلاع رساني از جمله پربازديدترين سايت هاي اينترنتي به شمار مي روند. هدف از طراحي سايت خبري اهميت امر خبر و اطلاع رساني از يک طرف و نياز جامعه به دريافت جديدترين اخبار اينترنت از طرف ديگر است. قطعا با توجه تعداد کاربر آنلاين اينترنت در ايران و آمارهاي موجود، امکانات سايت خبري در صورتي که طراحي مناسبي داشته باشند و محتواي مفيدي توليد کنند مي توانند مخاطب قابل توجهي را به خود جذب نمايند.


مخاطب اينترنتي ترجيح مي دهد که خبر را در لحظه دريافت کند و اين موضوع باعث مي شود که کاربران تمايل خاصي به طراحي سايت خبري داشته باشند. امروزه با گسترش شبکه هاي اجتماعي موبايلي مانند تلگرام، اهميت ساخت سايت خبري با وردپرس بيش از پيش شده است، همانطور که مي دانيد داشتن يک سايت خبري به تنهايي کافي نيست و مي بايست نکات مرتبط با سئو و تجربه کاربري به صورت کامل در آن رعايت شوند تا نتيجه مناسب حاصل گردد. سه سوت وب با در نظر گرفتن نکات مهم در زمينه طراحي سايت حرفه اي و همچنين در نظر گرفتن سادگي، کاربردپذيري، سئو و بهينه سازي ، امنيت، سرعت، مقياس پذيري و ساير موارد پر اهميت در وب سايت هاي خبري، توانسته است امکانات بسيار مناسبي را در اختيار مديران سايت هاي خبري قرار دهد.

موفقيت يک وب سايت خبري بر اساس تعداد مخاطب آن اندازه گيري مي شود و پارامترهاي مختلفي جهت بهبود کيفيت سايت هاي خبري وجود دارد. در مرحله اول، يک سايت خبري بايد بتواند ترافيک مورد نياز خود را از طريق گوگل و يا ورودي مستقيم تامين کند و سپس با طراحي مناسب و کيفيت محتواي قابل قبول کاربران را در سايت حفظ کرده و آنها را تبديل به کاربر وفادار نمايد. در ادامه به برخي از مهمترين ويژگي هاي سايت هاي خبري موفق اشاره مي کنيم.

رسانه هاي خبري آنلاين تنها رسانه هايي بوده اند که طي يک سال اخير با رشد همراه بوده اند. در حالي که روزنامه ها تلويزيون و مجلات و ساير رسانه ها با کاهش رشد مخاطبان خود مواجه شده اند. همه اين ها به دليل توجه بسيار زياد مردم در اين عصر به دنياي اينترنت و وب سايت ها مي باشد.

در سايت ساز خبري نحوه نمايش موضوعات به کاربر از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. در واقع بازديدکننده سايت بايد بتواند با کمترين زمان ممکن به اطلاعات و اخبار  مورد علاقه خود دست پيدا کند و اخبار مرتبط با موضوع را مطالعه نمايد. نه تنها دستيابي به اطلاعات مورد نظر در کمترين کليک ممکن اهميت بالايي دارد بلکه کاربردي بودن چيدمان سايت و سادگي دستيابي به اطلاعات نيز بسيار مهم است.

سايت منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C/

سايت خبري _ طراحي سايت خبري _ سئو _ بهينه سازي سايت _ طراحي سايت _ وب سايت _ طراحي وب سايت


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده