بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تعمیرات یخچال

همانطور که می دانید و از عملکرد تعمیرات یخچال مطلع هستید در صورت سالم بودن موتور یخچال گاز به صورت فشرده وارد لوله های اواپراتور شده و بعد از خنک شدن به صورت مایع درون لوله های کندانسور قرار می گیرد.

در تعمیر یخچال قدیمی باید به اختلال اجزا و قطعات آن دقت نمود و در هر شرایطی این مشکل را حل و فصل کرد تعمیراتچی بلکه با نمایندگی تعیمرات یخچال خدمات تعمیرات لباسشویی را هم انجام می دهد

اهی اوقات بعد از سال ها استفاده از یخچال بدون انجام سرویس های دوره ای متوجه خرابی موتور یخچال شده و از این موضوع بسیار غافلگیر می شوید ! باید بگوییم اگر سرویس دوره ای یخچال به صورت منظم انجام شود شما دیگر غافلگیر نخواهید شد زیرا همیشه مشکلات فنی و قطعات دلیل خرابی موتور یخچال نخواهد بود.

به عنوان مثال شما در انجام سرویس های دوره ای یخچال می توانید از خرابی و تعویض موتور یخچال جلوگیری نمایید در صورتی که روغن کمپرسور قبل از سیاه و کدر شدن تعویض شود به موتور آسیبی وارد نمی شود.

امروزه تعمیرات یخچال فریزر در منزل فراگیر شده است و معمولا برای رفاه مصرف کنندگان و خدمات در محل انجام می شود تا باعث جلب رضایت مشتری شود ، اما باید در نظر داشته باشید که وجه تمایزی در بین خدمات دهنده ها میباشد.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده است که با باز کردن درب یخچال متوجه خنک نبودن داخل یخچال شده اید. می دانیم که یکی از دلایل خنک نکردن یخچال تمام شدن گاز یخچال است اما باید بدانید همیشه هم علت این موضوع نیست.

سایت منبع : تعمیراتچی

https://xn--mgbfb0a3b7d0y3rea.com/

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده