بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» » سئو

 » سئو

معرفی

سئو (بهينه‌سازي سایت) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي کمک کردن به سئو نویسی و بهبود رتبه در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند. سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک طراحی وب سايت‌ دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد. سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است. موتور جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي سایت غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.

مزایا

سئو فرآیندی است که به گوگل کمک می‌کند تا سایت شما را شناسایی کرده، زمینه فعالیت شما را بفهمد و بر اساس کلمات کلیدی مرتبط مثلا خرید موبایل وب سایت شما را در صدر نتایج جستجو نشان دهد. در حقیقت سئو به افزایش بازدید سایت شما کمک ویژه‌ای می‌کند. البته اینجا لازم است که به نکته‌ای اشاره کنم. درست است که گوگل یک موتور جستجو است و واژۀ موتور هیچ ویژگی انسانی را به یاد آدم نمی‌آورد. اما گوگل آنقدرها هم موتور نیست. یعنی آدم‌ها نمی‌گذارند که موتور باشد و بر اساس فاکتورهای صرفا مکانیکی و ماشینی سایت‌ را بهینه می کند. در حال حاضر هوش مصنوعی است که نتایج را رتبه‌بندی می‌کند.قاعدتاَ این بخش در زمینه آموزش مبتدی سئو فعالیت زیادی را بهینه سازی کردن سایت معتبر وجود دارد.

سئوی داخلی سایت

منظور از سئوی داخلی، بهینه‌سازی صفحات داخلی سایت برای موتورهای جستجو، با هدف رسیدن به جایگاه بالا در گوگل و سئوی سایت است. با سئوی داخلی، موتورهای جستجو به راحتی سایت شما را پیدا کرده و می‌خوانند، موضوع آن را درک می‌کنند و اگر استاندارهای لازم را داشته باشد، آن را به عنوان یک سایت مفید برای کاربران می‌شناسند.

ویژگی آموزش سئو

درآموزش سئو فقط مباحث فنی آن وجود ندارد. شما باید بتوانید یک محتوای مناسب و کاربرپسند تولید کنید و در کنار آن، محتوای شما باید بهینه سازی هم شود. به عبارت دیگر هدف شما تولید محتوا برای مخاطب باشد و در راستای آن سعی کنید در نتایج گوگل آن محتوا را سئو کنید تا بیشتر دیده شود. بدانید که آموزش سئو سایت صرفا جهت بالا بردن سطح کِیفی سایت است و ممکن است یک محتوا از عکس، ویدیو، پادکست و … ساخته شود. و از طرفی این محتوا به اندازه کافی در سئو وب سایت شما وجود داشته باشد و توسط دیگران لینک سازی شود.

سئو بر موفقیت کسب و کار

در دوره جامع آموزش سئوهمینطور در کسب و کار تاثیر بسیار چندانی را دارد . برای کسب موفقیت در سئو سایت باید بیش از هر چیز به رضایت کاربر توجه کنیم. رضایت کاربرازمحتوای شما به عوامل متعددی بستگی دارد. هزینه آموزش سئو ، کیفیت محتوا و اطلاعات ارائه شده، نحوه نمایش و ارائه محتوا، سرعت سایت، نمایش صحیح درموبایل، پاسخ گویی به سوالات کاربران و بسیاری موارد دیگر بر رضایت کاربران تاثیر گذار هستند.

سئو در اینستاگرام

در شبکه های اجتماعی و به خصوص در فضای مجازی برا توسعه برند خود سئو کردن در صفحات پیجی تاثیر زیادی بر روی کسب و کار خود وجود دارد

اولین گامی که باید در جهت افزایش سئو پیج اینستاگرام در گوگل بردارید سئو پروفایل است. اگر پروفایل شما برای بهبود تجربه کاربری بهینه سازی نشود، افزایش ترافیک صفحه اینستاگرام در طولانی مدت فایده ای نخواهد داشت.

سایت منبع : سه سوت وب

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده