بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سمپاشی در تهران

 سمپاشی در تهران


استفاده از سمپاشی حشرات ، پدیده­ تازه­‌ای نیست. سالیان است که مردم برای رهایی از شر حشرات مزاحم به طور مرتب خانه و محل کار خود را سمپاشی می­‌کنند. نیاز گسترده‌­ای که برای استفاده از سم در مناطق و ساختمان­‌های مختلف وجود دارد، سبب شده که روز به روز سموم با کیفیت­‌تری به بازار عرضه شود. فاکتورهای متفاوتی وجود دارد که کیفیت و کارایی یک نوع سمپاشی را برای سمپاشی سوسک ریز را تعیین می‌­کند. به طور کلی، یک سم خوب باید بتواند که به طور مؤثر و برای مدت طولانی، امکان زندگی و رشد حشرات موذی مورد نظر را از بین ببرد. اما نکته مهم این است که این سم قرار است در محل زندگی انسان استفاده شود. پس اثرات استفاده از آن در سلامتی نیز باید مد نظر باشد. هدف ما در شرکت ریزه کار، ارائه با کیفیت­‌ترین سمومی است که با استفاده از سمپاشی کردن علاوه بر خلاص شدن از تمام حشرات مزاحم، کمترین پیامدهای نامطلوب متوجه سلامت شما شود.

به طور کلی، بهتر است ابتدا با انجام اقدامات پیشگیرانه از حضور و تجمع حشرات موذی جلوگیری کرد. تمیز نگه داشتن کابینت­‌ها، حمام و دستشویی، انباری‌­های خانه و دیگر فضاهایی که کمتر از آن­ها استفاده می­‌شود، می­‌تواند مانع حضور و رشد حشرات مختلف شود. اما در زندگی‌­های امروز، فقط شما نیستید که بر نظافت محل زندگی­‌تان تأثیر دارید. اگر در محله‌­ای زندگی می‌­کنید که جوی‌­های آب همیشه سرشار از سوسک است، دیگر تمیز نگه داشتن کابینت­‌ها، نبود سوسک در خانه را تضمین نمی‌­کند. در ادامه، خلاصه­‌ای از نکاتی را که در انتخاب سم، نحوه سمپاشی و حفاظت از محل در مقابل حشرات باید مد نظر داشته باشید، با هم مرور می‌­کنیم.

1-تعیین حشرات مزاحم

یکی از اولین سؤالاتی که پس از تماس با شرکت سمپاشی ، از شما می­پرسیم، این است که برای از بین بردن چه حشره یا حشراتی قصد سمپاشی دارید؟ جالب است بدانید که سازندگان سموم، هر سمی را برای از بین بردن گروه مشخصی از حشرات تولید می­‌کنند. از سوی دیگر، هر سمی روش سمپاشی خاص خود را دارد. پس قبل از سفارش نوع سم، باید نوع حشرات مزاحم را تشخیص دهید.

تأثیر نوع کاربری ساختمان در انتخاب سم مؤثر

برای از بین بردن یک نوع خاص از حشرات موذی، ممکن است در شرایط مختلف از سموم متفاوتی استفاده شود. به نظر شما علت آن چیست؟ نوع کاربری ساختمان، ممکن است محدودیت­‌های زیادی را در انتخاب نوع سم به وجود آورد. مثلاً سمی که قرار است در محل دفتر یک شرکت ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد، اگر از نوعی باشد که تا چند روز بعد از سمپاشی هم محیط کمی بوی سم بدهد، مشکل جدی‌­ای پیش نمی‌­آید. اما قطعاً دوست ندارید که در جایی که بوی سم شدیدی می­‌آید، سفارش یک پرس چلوکباب دهید. بله درست حدس زدید. یک فاکتور مهم در انتخاب سم برای اماکن فروش و سرو مواد غذایی بدون بو یا بسیار کم‌­بو بودن سم است، به طوری که با پخش یک رایحه مناسب در فضا، بتوان اثر بوی ناخوشایند آن را خنثی کرد.

لینک منبع : سمپاشی

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده