بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» دندان پزشکی کرج

دندان پزشکی کرج


بسیاری از کاربران به دنبال یک دندانپزشکی خوب و معتبر در میان لیست جراحان دندانپرشک کرج هستند. از نظر سایت مدآوا کلینیکی که تجهیزات به روز داشته باشد و همچنین دارای تجربه بالایی باشد ، می تواند صاحب این عنوان باشد.

در کنار این دو مورد می توان یکی از ویژگی های مثبت را تخصصی کار کردن دانست. بدین معنا که هر کدام در چند زمینه به مرور بهتر عمل می کنند. البته این ادعا که در همه زمینه ها تخصصی هستند کمی دور از ذهن می باشند.


کاشت دندان یکی از درمان های دندان پزشکی است که به منظور اصلاح وضعیت ظاهری، رفع مشکلات در تلفظ حروف و جویدن غذا و پر کردن جای خالی دندان های از دست رفته، انجام می شود. در درمان دندان پزشکی به روش کاشت دندان یا ایمپلنت، دندان پزشک ابتدا حفره ای داخل استخوان فک یا آرواره فرد ایجاد کرده و سپس یک پایه یا پین از جنس تیتانیوم داخل بافت استخوانی کار می گذارد.هنگامی که ایمپلنت با استخوان فک هماهنگی پیدا کرد و کاملا جوش خورد، یک روکش دندان به شکل دندان طبیعی روی آن نصب می شود. زمان مورد نیاز برای جوش خوردن کامل ایمپلنت و ترمیم استخوان های اطراف آن بین دو تا شش ماه است.


ایمپلنت یا کاشت دندان، تنها درمانی است که می تواند جای خالی دندان های از دست رفته را همانند دندان های واقعی پر کند. دندان های کاشته شده کاملا طبیعی به نظر رسیده و هنگام صحبت کردن، غذا خوردن و لبخند زدن عملکردی مانند دندان های واقعی دارند. نکته مهم در کاشت دندان، وجود بافت استخوانی کافی در آرواره های فرد است. در صورتی که بافت استخوانی به دلیل بیماری، مصرف داروهای خاص یا دلایل دیگر تحلیل رفته، و یا استخوان های فک از سلامت و استحکام کافی برخوردار نباشند، کاشت دندان موفقیت آمیز نخواهد بود. در صورت وجود چنین مشکلاتی ابتدا باید به ترمیم بافت استخوان پرداخت.درمان ترمیمی استخوان های فک، به وسیله عمل جراحی پیوند استخوان انجام می شود. پس از این که استخوان های فرد استحکام کافی را پیدا کرد، می توان اقدام به ایمپلنت یا کاشت دندان نمود.ایمپلنت کار گذاشته شده در استخوان فک، دقیقا به عنوان ریشه دندان عمل می کند و روکش نصب شده به روی این ریشه مصنوعی، مانند دندان طبیعی فرد، عمل خواهد کرد.


هزینه ایمپلنت

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم درمان ایمپلنت گاه می‌تواند توسط یک متخصص و یا گروهی از متخصصان انجام شود که مسلماً اگر این درمان توسط چند گروه متخصص انجام شود بهترین نتیجه را در بر دارد، بدین صورت که ایمپلنت قسمت جراحی توسط متخصص جراحی و روکش آن توسط متخصص پروتز انجام شود که در این حالت بیشترین کیفیت درمان حاصل می‌گردد که مسلماً هزینه ی بیشتری را همراه خواهد داشت. در برخی مراکز نیز تمامی مراحل کاشت ایمپلنت توسط یک پزشک انجام می‌گردد که مسلماً هزینه کمتری را همراه خواهد داشت.البته کیفیت خدمات جانبی و راهنمایی و مشاوره‌های مراکز درمانی نیز در صرف هزینه‌ها نقش داشته و می‌تواند کمک شایانی به کاهش هزینه‌ها کند و البته نتیجه‌ای مطلوب و خوشایند را برای فرد داشته باشد.

سایت منبع : دانتین


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده