بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طراحی پورتال

طراحی پورتال

با طراحی پورتال شرکتی یا پورتال سازمانی، می توانید مشتریان بیشتری در بازار آنلاین کسب و کار خود جذب نموده و درآمد خود را افزایش دهید. بیش از ۸۰% از خرید های صورت گرفته توسط مشتریان، از طریق اینترنت و به صورت آنلاین صورت می گیرد. مشتریان جهت تامین و برطرف نمودن نیاز خود، ابتدا در گوگل شروع به تحقیق در مورد آن نموده و در این راستا پس از آشنایی با خدمات و محصولات ارائه شده توسط وب سایت های مختلف، اقدام به خرید و سفارش می نمایند.

سرویس های متداول در اینترنت : هر سایتی بر حسب نوع فعالیت خود ارائه دهنده سرویس مخصوص و خاصی است . اما یک پورتال تحت وب باید قدرت ارائه سرویس عمومی را داشته که مانند نظیر سرویس پست الکترونیک رایگان ، تالار گفتگو ، خبر ها ، نقشه های مرتبط با موضوع ساخت پورتال ، جستجو در سایت های کوچک تر و اینترنت ، شخصی سازی توسط کاربران و شخصی سازی توسط طراحی پورتال مناسب باشد. در طراحی پورتال های تجاری خدمات تجارت آنلاین سیستم های پرداخت لحاظ می گردد. 

اطلاعات مورد نیاز : یکی از ویژگی های ساخت پورتال سازمانی  دریافت اطلاعات از سایت های دیگرContent aggregation  است . پورتال تنها دریافت کننده اطلاعات است و آن ها را به اشتراک و تقسیم می گذارد . به عبارت دیگر پورتال مطالبی که در سایت ها و پایگاه های مختلف وجود داشته را سازماندهی می کند و به نمایش می دهد. در نظر داشته باشید که این اطلاعات باید استاندارد باشند .

سازمان ها و شرکت های بزرگ در جهت یکسان سازی اطلاعات و همچنین اتوماسیون خدمات خود نیازمند استفاده از پورتال های تحت وب هستند. یک پورتال تحت وب بستری را برای استفاده افراد مختلف در سازمان با نقش سازمانی که دارند فراهم می کند تا اطلاعات خود را در آن وارد کرده و ارتباط بین زیر سیستم های مختلف را مهیا می سازد. دیگر مزیت پورتال های تحت وب از بین بردن محدودیت زمان و مکان است و افراد در مناطق مختلف و همچنین زمان های مختلف می توانند وارد سیستم شده و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

شرکت ما تجربه پیاده سازی پورتال های تحت وب برای شرکت های داخل و خارج از کشور را دارد و بر اساس خواسته های مشتری و نقش های مختلفی که در سیستم پورتال وجود دارد تحلیل، طراحی و پیاده سازی پورتال انجام خواد شد. برخی از انواع پورتال های طراحی شده توسط ما عبارتند از:

  • پورتال شرکت های تولیدی شامل زیر سیستمهایی از قبیل : انبار، فروش، مشتریان، CRM ، گزارشات فروش و مدیریت، مدیریت فروش، زمانبندی ویزیتورها و ..
  • پورتال شرکت های خدماتی شامل زیر سیستم های کارکنان، پروژه ها، مشتریان، ساعت کارکرد کارکنان، گزارشات مدیریت، پروژه های جاری، زمان و بودجه پروژه، گزارشات حسابداری پروژه و...
  • پورتال های خاص منظوره مانند خط تولید کارخانه استینلس استیل، شرکت نتورک استراتژی و پورتال شرکت امداد یدک

سایت منبع : سه سوت وب


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده