بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سایت گردشگری

سایت گردشگری

امروزه با توجه به رشد چشمگیر استفاده از اینترنت و افزایش سهم تجارت الکترونیک از درآمد صنعت گردشگری ، نیاز به داشتن یک وبسایت اقامتگاه به روز و کاربر پسند برای افزایش درآمد و کاهش هزینه ها بیش از پیش حس می گردد. همچنین برای معرفی و نمایش خدمات و امکانات هتل بیشتر وجود یک سایت اینترنتی نقش ویژه و منحصر به فردی را ایفا می کند. فرقی نمی کند شما صاحب یک هتل پنج ستاره باشید یا یک هتل آپارتمان ، اقامتگاه بوم گردی ، ویلا هتل و یا حتی مهمانسرا .در واقع سایت نقش ویترین را برای هتل شما ایفا می کند که مسافر با بازدید از سایت ، ترغیب به انتخاب هتل شما برای اقامت می گردد.


با گسترش اینترنت و منابع قابل دسترس اطلاعات در زمینه سفر و معرفی اماکن مذهبی, تاریخی, گردشگریسیاحتی و ...., بسیاری از افراد قبل از آغاز سفرشان حتما از طریق وب سایت و از روی نقشه محل مورد نظر را به خوبی بررسی مینمایند. چرا که قبل از آغاز سفرشان بتوانند یک برنامه ریزی دقیق و منظم برای هر چه بهتر برگزار شدن سفرشان داشته باشند.

از اینرو وب سایت گردشگری و معرفی چنین اماکنی همیشه در معرض دید کاربران آنلاین در هر کشوری بوده است. دادن اطلاعاتی مانند هتل ها و قیمت تورها و اماکن دیدنی و ... میتواند برای هر کاربری جذاب باشد.

در همین راستا شرکت سه سوت وب دارای چندین سال سابقه درخشان در رابطه با طراحی وب سایتهای آژانس های مسافرتی و ... میباشد, میتواند بهترین مشاوره را در زمینه طراحی و پیاده سازی و نگهداری و موفق نمودن وب سایت های گردشگری به شما ارائه نماید.

طبیعتا این دسته از وب سایت حتی اگر خودتان هم نخواهید بازدید کنندگان زیادی پیدا خواهند نمود و طبیعتا وب سایتی اگر به این شرایط بازدید کننده برسد هر کاری میتواند در داخل وب سایت خودش انجام بدهد حتی فروش و عرضه کالا به صورت آنلاین. هم اکنون بسیاری از چنین وب سایتهای گردشگری و مسافرتی در ایران فعال هستند که در داخلشان میتوانید تبلیغات خرید چمدان مسافرتی یا هر مایحتاجی که افراد برای سفرشان احتیاج داشته باشند رویت میشود. بنابراین از هر زمینه ای که فکرش را بکنید میتوانید از چنین وب سایت هایی بهره وری مالی داشته باشید.

ایده جالبی که در این راستا میتوانیم برای شما بیان کنیم این است که میتوانید وب سایتی داشته باشید که در آن تمامی اطلاعات تفریحی و گردشگری شهرهای ایران در آن جمع آوری و دسته بندی شده است. سپس کاربران با جستجویی که در اینترنت و به خصوص وب سایت شما انجام میدهند به صفحه اصلی سایت و یا یکی از صفجات داخلی سایت شما میرسند و سپس با وب سایت خوب شما آشنا میشوند. در این وب سایت در ابتدا باید اطلاعات را به صورت خوب و استاندارد دسته بندی نمود تا کاربران وب سایت در مدت زمان کمتری بتوانند به آنچه که به دنبالش هستند دسترسی داشته باشند. سپس با مکانیزم جستجوی خوبی که در وب سایت طراحی و پیاده سازی می نماییم, کاربران هر زمانی که بخواهند به اطلاعات در رابطه با سفر خود به هر یک از شهرهای ایران دسترسی پیدا نمایند از وب سایت شما و جستجوی آن میتوانند اقدام به این کار نمایند.

سایت منبع : سه سوت وب

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده