مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» » مشاوره سایت

» مشاوره سایت


همانگونه که می دانید داشتن یک وب سایت اینترنتی ، تنها یک تجمل یا تبلیغ نیست ، بلکه وب سایت اینترنتی شما عبارت است از هویت شما در دنیای مجازی . به عبارت دیگر همانگونه که شما در دنیای حقیقی صاحب یک کار و کسب می باشید ، در دنیای وب و اینترنت نیز با داشتن یک وب سایت ، دارای یک تجارت اینترنتی هستید . بنابر این همانگونه که شما برای سرمایه گذاری و آغاز یک فعالیت جدید در کسب و کارتان نیازمند مشاوره و کسب اطلاعات می باشید ، در دنیای مجازی نیز نیازمند دریافت نظرات متخصصین این عرصه می باشید .

شرکت سه سوت وب به شما مشاوره خواهد داد که چه وب سایتی با چه خصوصیاتی متناسب با نیاز شما می باشد و شما برای داشتن یک تجارت کارا و سالم در اینترنت و معرفی و بروزرسانی وب سایت کسب و کار اینترنتی خود نیاز به چه سایتی ، با چه زبانی ، دارای چه خصوصیاتی و حتی حدودا با چه قیمتی نیاز دارید . به عنوان نمونه اگر شما یک شرکت تبلیغاتی هستید که برای معرفی دو سه زمینه از فعالیت خود و نمایش سه چهار نمونه از نمونه کارهایتان نیاز به وب سایت دارید ، شاید داشتن یک وب سایت استاتیک یا تمام فلش با حداقل هزینه پاسخگوی نیاز شما باشد ، در حالی که چنانچه شما صاحب یک کارخانه هستید و به دنبال معرفی محصولاتتان تحت وب می گردید ، قطعا می بایست به سیستمی فکر کنید که بتوانید اطلاعات آن را بروز رسانی کنید .

مشاوره خدمات طراحی وب، سئو، امنیت و تولید محتوای وب سایت به جهت بهبود کیفیت و خدمت رسانی در یک تیم مشاوره و طراحی راه اندازی شده است. پیش از صرف هر هزینه باید اطلاعات لازم را جمع آوری کنیم. علوم مختلف در گذر سالها بسیار پیچیده و گسترده شده اند و دانش تخصصی در هر رشته ای نیازمند زمان و پژوهش فراوان است. حوزه وب و انفورماتیک با آن که سابقه زمانی بسیار طولانی ای نداشته است، اما دچار تغییر و تحولات بسیار فراوانی گشته، به طوری که شاید هیچ علمی با توجه به سرعت رشد به پای آن نرسد.

خدمات مشاوره و طراحی بخش جدایی ناپذیری از طراحی و تبلیغات می باشد. لذا به جهت رفع این نیاز ما مشاوره را در کنار سایر خدمات خود به مشتریان عزیز ارائه می دهیم. خدمات ارائه شده شامل مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری (تنها در شهر تهران) می باشند که با توجه به نیاز می توانید از آنها استفاده بفرمایید. شرایط کلی مشاوره هر کدام از خدمات به صورت کلی در بخش مربوط به آنها ذکر شده است.

سایت منبع : سه سوت وب


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده