بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تعیمر یخچال فریزر

علائم خرابی یخچال ممکن است صدای غیرطبیعی یخچال، کار نکردن کمپرسور یخچال، خراب شدن یخساز، روشن نشدن دستگاه و… باشد.به هر حال ما اصلا نگران نباشید ما به شما در حل این مشکل کمک خواهیم کرد.در ابتدای امر باید بدانید که هر کدام از این علائم مربوط به یک مشکل فنی در یخچالتان می باشد.گاهی ممکن است قطعه ای از یخچال نیم سوز شود.گاهی ممکن است قطعه ای از آن به طور کامل بسوزد،گاهی نیز ممکن است قطعاتی از یخچال به تعمیر نیاز داشته باشد.

تعمیر یخچال در محل

یخچال فریزر یکی از وسایل سنگینی است که در هنگام خراب شدن، نمی توانیم آن را به یک تعمیر یخچال ببریم. در واقع این وسیله بزرگوار از یک اسباب کشی به اسباب کشی دیگر منتقل می شود. تغییر و جا به جایی این وسیله بسیار سخت است و امیدواریم هرگز به درست کردن نیاز نداشته باشد با توجه به این نکته، بهترین راه درمان خرابی یخچال ، استفاده از یک تعمیرکار ماهر درست در محل مشخص شده ما است. تعمیرات انواع یخچال که شامل: یخچال فریزر ساید بای ساید و سایر یخچال خانگی و صنعتی می شود؛ در محل انجام می شود. حتما شما هم تجربه کرده اید، گاهی با خراب شدن یخچال فریزر ، به اجبار با چندین تعمیرکار تماس می گیریم، اما یخچال فریزرمان درست نمی شود.

یخچال فریزرهای صنعتی

مسلما شما تعداد زیادی از یخچال صنعتی را روزانه در فروشگاه های فروش مواد غذایی مشاهده می کنید.این یخچال ها در ابعاد بسیار بزرگ ساخته می شوند تا بتوانند مواد غذایی زیادی را در خود نگهداری کنند.طرز کار یخچال های صنعتی به گونه ای است که هوای گرم را به بیرون محیط نگهداری مواد غذایی انتقال می دهند و از این طریق دمای داخلی یخچال را پایین نگه می دارند.بیشتر یخچال های صنعتی برخلاف نمونه های داخلی مانند فریزر ها نیستند.یخچال فریزر های صنعتی خود دارای انواع گوناگونی هستن که تنوع نوع آن ها نسبت به یخچال های خانگی بسیار گسترده است.بسیاری از این یخچال ها امروزه در سوپر مارکت ها و فروشگاه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند و طیف تنوعی آن ها بسیار زیاد می باشد.نمونه ای از اینگونه یخچال ها می توان یخچال فریزر خوابیده،صندوقی،عرضی و غیره را نام برد.تعمیرات این دسته از یخچال ها نوع خاص خودش را می طلبد و فرد متخصص به این کار می بایست آن را به انجام رساند.

خرابی فن

خرابی فن یخچال نیز می تواند دلیلی بر خرابی کلی یخچال باشد.فن هر وسیله الکترونیکی ای وظیفه خنک نگاه داشتن موتور آن وسیله را دارد.در صورت خرابی فن یخچال دمای موتور آن به شدت بالا می رود و در نتیجه برد هایی که داخل موتور یخچال به کار رفته است می سوزد.همین امر باعث می شود بصورت تدریجی خود موتور نیز بسوزد نیاز به تعویض داشته باشد.در بسیاری از موارد خرابی موتور یخچال خسارت جبران ناپذیری را به پیکره یخچال می زند.چرا که بسیاری از یخچال ها پس از تعویض موتورشان،دیگر مانند سابق نخواهند شد و باعث بروز مکلاتی بزرگتر خواهند شد. وجود نقص در هریک از موارد بالا می تواند از دلایل عدم خنک کردن یخچال باشد.

سایت منبع : تعمیرات یخچال


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده