بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش تاتو

آکادمی آموزش تاتو بدن با بهترین متخصصان تاتو در ایران و تهران در خدمت شما هست تا دوره آموزش تاتو با کیفیت بالا را برای افراد مبتدی و حرفه ای به اجرا درآورد. ما به شما بهترین دوره آموزش حرفه ای تاتو بدن را ارائه می دهیم. افراد با استعداد را جذب کرده و آموزش را به شکل حرفه ای و از روی متدهای برجسته دنیا آموزش را اجرا خواهیم کرد. ما شما را در یک محیط واقعی برای تاتو دست و صورت آموزش می دهیم تا تجربه ای واقعی را به صورت عملی بدست آورید. مباحثی که به طور معمول روی دوره یادگیری تاتو بدن ارائه می شود شامل چگونگی رعایت بهداشت ،جلوگیری از آلودگی متقابل ، طراحی هنری ، آناتومی و فیزیولوژی خواهد بود. کارشناسان تاتو بعد از بررسی دقیق آموزش تاتو بدن متوجه شدند که نقایصی وجود دارد و با توجه به تحقیقات بدست امده آموزشی کامل را در اختیار افراد می گذارند در سراسر کشور تا همه از اموزش به شکل حرفه ای بهره مند شوند.

طراحی و سبک تاتو

اینکه کسی در ابتدا هنرمند باشد و طرح کاملاً مربوط به تاتوی بدن را طراحی کند بسیار عالی است زیرا این اولین مرحله از آموزش تاتو است که باید طرح مورد نظر به زیبایی بر روی بدن کشیده شود. در حالی که ممکن است برخی از قبل بدانند که چه چیزی را می خواهند خالکوبی کنند و یا به دنبال آموزش میکروبلیدینگ یا تاتو دست و بدن برای بانوان هستند که جدیدا مد شده است، برخی دیگر ممکن است طرح های خود را از روی طرح های قبلی که بر روی بدن هنرمندان ایجاد شده است دریافت کنند. در هر صورت برای انجام تاتو بدن باید ابتدا طرح را بتوانید به درستی و زیبایی بکشید.

کاربرد ها و دلایل انجام تاتو بدن

از دلایل دیگر برای ایجاد تاتو که مهمترین آن است جنبه زیبایی و تزئینی تاتو بر روی بدن است که اکثر جوانان به آن علاقه دارند به حدی که گاهی اوقات کسانی که علاقه به داشتن تاتو بر روی بدن خود هستند اما پول کافی برای هزینه آموزش مراکز معتبر را که تاتو کاران آنها در کلاس های آموزش حرفه ای تاتو شرکت نکرده اند مراجعه میکنند و این امر باعث می شود گاهی اوقات این کار آنها باعث بروز عوارضی بر روی پوست آنها بشود.

یکی دیگر از کاربرد های تتو بدن که جنبه درمانی دارد و آن پوشاندن و گاهی از بین بردن نواقص بدنی که گاه مادرزادی و گاه اکتسابی اند همانند جای بخیه بر روی پوست است. که البته لازم به ذکر است که انجام اینگونه تاتو ها حساس تر از سایرین هستند و نیازمند دوره آموزش و یادگیری تاتو بدن هستند.

نکاتی درباره آموزش تاتو بدن 

آموزش حرفه ای تاتو دارای سه بخش بسیار مهم است که برای یادگیری آن باید به این سه بخش توجه کرد:

1-تکنیک تاتو: همانطور که همه ی هنرها مانند نقاشی و طراحی دارای تکنیک های خاص خود هستند و از آنجایی که آموزش تاتو نیز یک هنر است و زیر مجموعه ای از هنر نقاشی است دارای تکنیک می باشد و برای یک تاتو کار حرفه ای دانستن تکنیک یکی از مهم ترین دانسته ها است. اما جای هیچگونه نگرانی نیست اگر از این تکنیک تاتو آگاهی ندارید و میخواهید یک آرتیست شوید تنها با شرکت در دوره های آموزش تاتو میتوانید این تکنیک ها را در کلاس های ویژه فرا بگیرید.

 

2-وسایل مورد نیاز مرکز آموزش تاتو : همانطور که گفته شد تاتو نیز مانند نقاشی یک هنر است و همانطور که در آموزش دیدن نقاشی نیازمند لوازم خاصی مانند قلمو و بوم هستیم برای شرکت در دوره های یادگیری تاتو بدن نیز نیازمند داشتن لوازم موردنیاز برای این کار هستیم. برای اطلاع از این لوازم مورد نیاز باید به همان کلاس ها مراجعه نمایید.

3-طراحی: همانگونه که در قسمت های بالا گفته شد ی طراحی و نقاشی بخش مهمی از ایجاد تاتو بدن است. شاید باشند تاتو کارانی که در این زمینه حرفه ای نباشند ولی پول بسیار خوبی از این حرفه بدست آوردند اما مطمئن باشید اگر در زمینه طراحی و نقاشی حرفه ای باشید و در هزینه دوره آموزش حرفه ای تاتو شرکت نمایید میتوانید به یک تاتو آرتیست فوق حرفه ای تبدیل شوید. اکثر کسانی که در کلاس های آموزش  تاتو شرکت میکنند این جمله را میشنوند که تاتو همان نقاشی است که لوازم کار آن متفاوت است و بجای قلم در آن از سوزن های مخصوص استفاده می شود و کاغذ همان پوست فرد مراجعه کننده برای تاتو است. پس حتی اگر نقاشی خوبی ندارید شرکت در دوره های آموزش تاتو بدن میتواند نقاشی شما را بر روی بدن افراد تقویت کند و یک تاتو کار حرفه ای شوید.

سایت منبع : تاتو

تگ ها :   تاتو آموزش تاتو
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده