بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طراحی سایت با وردپرس

معرفی

نرم افزار طراحی سایت وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا هست که امروزه به دلیل اینکه اول مطالب علمی خوبی دارد یعنی اینکه اگر شما دچار مشکل شوید می توانید به راحتی با چند جستجو ساده مشکل خود را رفع کنید طراحی سایت وردپرس غیر از اینکه در ایران طرفدار دارد در جهان هم به دلیل اینکه برنامه نویس های زیادی دارند روی امنیت وردپرس و پلاگین های وردپرس کار می کنند طرفدار خیلی زیادی دارد. سیستم مدیریت محتوا وردپرس بدون شک می توان گفت یکی از بهترین گزینه ها هست برای طراحی وب سایت وردپرس چون با هر سایتی که شما بخواهید را می توان طراحی کرد، نرم افزار وردپرس قابلیت خیلی زیادی دارد در برنامه نویسی شما اگر php بلد باشید می توانید خیلی راحت با وردپرس هر چیزی که در ذهن دارید را طراحی و پیاده سازی کنید

مزایا

به تناسب نوع طراحی وب سایت که می خواهید ، سیستم های مدیریت محتوای مختلفی وجود داره اما وردپرس به دلیل رایگان بودنش محبوب ترین اونهاست. وردپرس نرم افزاری Open Source یا منبع باز است که در PHP نوشته شده و می توانید برای ایجاد یک وب سایت ، وبلاگ یا برنامه های کاربردی استفاده کنید. طرح های زیبا، ویژگی های قدرتمند و آزادی برای ساختن هر چیزی که می خواید، وردپرس هم زمان هم رایگانه و هم راحت. %28 از دنیای وب از جمله وب سایت سرگرمی تا بزرگترین سایت خبری

آنلاین از وردپرس استفاده می کنند. بیش از 60 میلیون نفر وردپرس را انتخاب کرده اند تا وب سایتشون احساس خونه رو بهشون القا کنه. متن باز بودن سایت وردپرس به این معناست که توسعه دهندگان وب سایت می‌توانند کدهای مورد نظر خود را به آن اضافه کنند و آن را در اختیار سایر افراد قرار دهند.

سهولت در مدیریت سایت وردپرس

با طراحی وب سایت وردپرس هر فردی با حداقل اطلاعات فنی در زمینه برنامه نویسی می‌تواند نرم افزار وردپرس را نصب و قالب دلخواه خود را پیاده سازی کند. همچنین وردپرس به دلیل دارا بودن یک رابط بصری توانسته فرایند اضافه کردن صفحات جدید، مدیریت پست‌ها، آپلود تصاویر و … را بیش از پیش آسان کند. برای ایجاد سایت وردپرسی تنها به یک مرورگر متصل به اینترنت نیاز است و طراح به راحتی می‌تواند کار طراحی خود را آغاز نماید.

انعطاف پذیری در طراحی

سایت ساز وردپرس پلتفرمی کاملا انعطاف‌پذیر بوده و قابلیت شخصی‌سازی بر‌اساس سلیقه مشتری را دارد. با نصب افزونه‌ها و تغییر در ظاهر سایت و طراحی سایت ریسپانسیو می‌توان یک سایت کامل و متفاوت با سایر سایت وردپرسی ایجاد کرد. همچنین سایت های وردپرسی بسیار مقیاس پذیر هستند، بدین صورت که طراح می‌تواند هزاران صفحه جدید در وب سایت ایجاد کرده و نگران عملکرد سایت نباشند. ضمنا مدیریت سایت می‌تواند کاربران متفاوتی را بعنوان مدیر در سایت تعریف و به هر کدام از آنها سطوح دسترسی مختلفی را اطلاق کند. در کنار موارد مورد بحث، برای بروزرسانی سایت و افزونه‌ها نیازی به طراح سایت و برنامه نویس نبوده و آپدیت و بروزرسانی به سادگی انجام می‌گیرد. تا اینجا به بررسی برخی از مزایای طراحی سایت با وردپرس پرداخته شد.

پنل کاربری استاندارد و آسان وردپرس

یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب سیستم مدیریت محتوا، نحوه مدیریت اطلاعات و بخش های مختلف سایت است. وردپرس در مقایسه با رقبای خود از یک پنل مدیریت کاملا استاندارد و آسان بهره میبرد که برای موبایل و تبلت نیز بهینه سازی شده است. همچنین نرم افزار اندروید و ios نیز برای مدیریت سایت وردپرس در دسترس می باشد که کار مدیر وبسایت را بسیار ساده خواهد کرد.

سایت منبع : سه سوت وب

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده