بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آتلیه عکاسی

آتلیه عکاسی

معرفی

طراحی سایت آتلیه عکاسی یک راهکار ایده آل و بسیار مؤثر برای برندسازی شخصی است. به عنوان یک عکاس، داشتن سایت عکس برداری و فیلمبرادری می تواند زمینه را برای حضور شما به عنوان یک فرد حرفه ای در اینترنت فراهم سازد. علاوه بر شهرت شغلی، وب سایت آتلیه برای عکاسان می تواند به منزله یک عکاسخانه آنلاین تلقی شود که عکاس، نمونه کارهای خود را در گالری به نمایش می گذارد. این عامل، مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار شما جذب می کند. اگر شما هم یک عکاس هستید و یا مدیریت آتلیه عکاسی را بر عهده دارید، طراحی سایت آتلیه، بهترین گزینه برای معرفی کسب و کار شما در فضای آنلاین است. در حال حاضر آتلیه عکاسی و فیلمبرداری متعددی در شهرهای مختلف مشغول به کار هستند که هر کدام از یک سبک و روش برای عکاسی و طراحی تصاویر خلاقانه استفاده می کنند.

قالب سایت آتلیه

قالب وب سایت آتلیه، مهم ترین قسمت این مدل وب سایت ها است. قالب مناسب در حقیقت، معرف آتلیه عکاسی است بنابراین باید دارای شکل و ظاهر مناسب باشد. سادگی و زیبایی، مهم ترین عامل جذب کاربر به سمت وب سایت های عکاسی هستند. طراحی سایت آتلیه عکاسی با استفاده از یک قالب مناسب شامل اجرای حرفه ای تما صفحات وب سایت، انتخاب افزونه ها، زبان برنامه نویسی، انتخاب تِم رنگ و … می باشد. به طور کلی قالب تمام وب سایت عکاسی  از یک مدل پیروی می کند اما به طور مثال، طراحی سایت آتلیه عروسی شاید با طراحی سایت نوزاد و کودک، کمی متفاوت باشد.

مزایا سایت آتلیه

اگر شما یک هنرمند ویژوال کار،فیلمبردار و یا عکاس هستید طراحی سایت آتلیه عکس برای شغل شما ضروری محسوب می شود، شما هنرمند هستید ارزش هنرمند به دیده شدن هنر آن است،‌باید نمونه کارهای حرفه ای و موفق شما دیده شود،ممکن است کلی طرح گرافیکی خلق کرده باشد سایت آتلیه فیلمبرداری در صورتی به موفقیت می رسد که یک هدف ویژه را دنبال کند. تمام قسمت های سایت آتلیه عکاسی باید واضح و قابل دسترس باشند. هنگامی که مشتری یا مدیر یک شرکت هنری از وب سایت شما بازدید می کند باید به طور کامل از امکانات آتلیه عکاسی نوع فعالیت شما اطلاع یافته و به راحتی به آنچه می خواهد دسترسی داشته باشد. به عنوان مثال، برخی به دنبال آتلیه عکاسی حرفه ایی هستند؛ برخی دیگر نمونه کار عکاسی اشیا و غذا را جستجو می کنند و عده ای هم صرفاً به دنبال بهترین آتلیه عروسی می باشند. به هر حال، نمونه کارهای شما، معرف تجربه و تخصص شما هستند. در انتخاب آن ها برای وب سایت ، دقت زیادی داشته باشید.

نام مناسب و مفید برای عنوان گالری

نکته مهم در ثبت آتلیه عکاسی ، توجه به انتخاب مناسب نام گالری ها است. در یک سایت آتلیه عکاسی حرفه ایی که نمونه کارهای مختلف قرار است منتشر شود باید حتماً دسته بندی های مجزا برای این کار در نظر گرفته شود و برای هر کدام نیز نام مناسب درج شود. به طور مثال، در یک استدیو عکاسی خوب دسته بندی گالری عکس افراد، معماری، غذاها، مسافرت و …، باید با عنوان مناسب در سایت مشاهده دیده شوند؛ در صورتی که مخاطبان برای تماشای نمونه کارها به وب سایت آتلیه  شما مراجعه می کنند می توانند سریع تر به آنچه می خواهند دست یابند.

بهترین نمونه های کارها

جلوه و نمای ظاهری زیبای وب سایت استدیو عکسبرداری در جذب مخاطبان به سایت تأثیر دارد، بنابراین پس از آنکه طراحی سایت آتلیه به پایان رسید باید از بهترین نمونه های کار خود برای محتواگذاری سایت استفاده کنید. اگر هنوز به درجه حرفه ای شدن در عکاسی نرسیده اید در انتخاب عکس های سایت خود از مشاوران متخصص کمک بگیرید.

سایت منبع : سه سوت وب

تگ ها :   آتلیه عکاسی
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده