بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طراحی سایت تخصصی

طراحی سایت تخصصی

امروزه ورود به عرصه تجارت الکترونیک جزء لاینفک هر کسب و کاری است. اولین قدم در این راستاطراحی سایت حرفه ای تخصصی می باشد. با جستجو در اینترنت و نگاهی به تبلیغات با خیل عظیم ادعاها با تعرفه­‌های بسیار متفاوتی روبه ­رو می­‌شوید که شما را در انتخاب نوع خدمات و صرف هزینه سردرگم می کند. بنابراین دانستن نکات زیر، قطعا شما را برای اجرای هرچه بهتر طراحی سایت حرفه ای تخصصی یاری می نماید.

طراحی سایت به صورت داینامیک، واکنش گرا و حتی با گرافیک زیبا و مناسب از ویژگی­‌های بدیهی هر سایت است و مزیت خاصی محسوب نمی شود. بنابراین شما نمی توانید تنها بر اساس این موارد، درباره‌ی حرفه ای بودن طراح سایت قضاوت کنید.

طراحی سایت حرفه ای تخصصی، علاوه بر موارد بالا که سایت های معمولی هم از آن بهره مند هستند، فاکتورهای ویژه دیگری را می طلبد.


بخشی از مهم‌ترین فاکتورهای طراحی سایت حرفه ای تخصصی، عبارتند از:

  • طراحی سایت با تحلیل و بررسی دقیق نیاز کارفرما.
  • طراحی وب سایت با ملاحظات امنیتی بالا و پیشگیری از هک شدن سایت، که در گرو استفاده از سرورهای قدرتمند و به روز است.
  • سرعت بارگذاری مناسب وب سایت.
  • بهره گیری از کنترل پنل حرفه ای در مدیریت سایت.
  • در نظر گرفتن ملاحظات رتبه بندی گوگل و سئو سایت.

 

و داشتن یک پشتیبانی قدرتمند، پیداست روند طراحی سایت با بارگذاری سایت پایان نمی پذیرد و شرکت طراح باید، امر پشتیبانی فنی سایت را تضمین کند. در این مقاله کوتاه و شرح مختصر ویژگی های یک پروژه‌ی حرفه ای، برآنیم تا دید بازتری نسبت به یک وب سایت حرفه ای بیابید و به سمت انواع تبلیغات ارزان و بی کیفیت سوق پیدا نکنید. افت شاخص های کیفی در طراحی سایت حرفه ای تخصصی، تنها باعث تحمیل هزینه‌های اضافی به کسب و کار شما می گردد.

سابقه طولانی فعالیت در صنعت جوان طراحی سایت، انجام پروژه‌های متعدد طراحی سایت و کسب مهارت در دیزاین انواع سایت، از شرکت سه سوت وب ، چهره‌ای سرشناس در این زمینه ساخته است. ما مفتخر به سرویس‌دهی مناسب به مشتریان عزیزی هستیم که در سراسر ایران پراکنده‌اند و خوشحالیم که با طراحی سایت‌های حرفه‌ای و زیبا، نقشی اندک در رونق‌دهی کسب و کار و کمکی ولو جزئی به جریان آزاد اطلاعات در این دیار داشته باشیم.


سایت منبع : سه سوت وب

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده