بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طراحی وبلاگ

طراحی وبلاگ

برای یک فرد مبتدی، طراحی یک وبلاگ حرفه‌ای می‌‏تواند به سادگی نصب یک تم و یا اضافه کردن چند ابزارک باشد. اما اگر شما می‏‌خواهید به طور جدی یک وبلاگ طراحی کنید و وبلاگ‏تان از نظر بصری برجسته و جالب باشد، در اولین مرحله باید اصول طراحی را بدانید. هرگاه متوجه شدید که برای طراحی یک وبلاگ چه نکاتی را باید در نظر بگیرید، می‌توانید خودتان شروع به کار کنید یا از یک طراح ماهر کمک بگیرید.


چگونه وبلاگ خود را طراحی خواهید کرد؟

گام اول در طراحی، وجود دکمه‏‌هایی است که کاربر را به انجام عملی خاص دعوت می‏‌کند. بنابراین برای فراخوانی و ترغیب مخاطبان، به مجموعه‌‏ای از سر فصل‏‌های بصری نیاز دارید. این سر فصل‏‌های فراخوانی، بایستی به صورت کاملاً خاص در وبلاگ شما نشان داده شوند تا جلب توجه کنند.

سر فصل‌ها و یا به عبارتی فراخوانی‏‌ها را در جایی از وبلاگ قرار دهید که کاربران بیشتر می‌‏بینند… برای مثال بالای صفحه یا بالای نوار کناری یا پایین پست‏‌ها و …


طراحی یک وبلاگ حرفه‌ای، انتخاب رنگ پارامتر مهمی است. یک رنگ را به عنوان رنگ اصلی انتخاب کنید. رنگ اصلی در واقع اولین رنگی است که می‏‌خواهید کاربران ببینند و آخرین رنگی است که آنها از وبلاگ شما در خاطر خواهند داشت.

یک رنگ، مانند خاکستری نیز به شما کمک می‏‌کند تا بر جنبه‌های خاصی از وبلاگ‏تان تأکید کنید. برای فراخوانی‏‌ها نیز از رنگی استفاده کنید که باعث جلب توجه کاربر شود تا در فراخوانی شرکت کند.


جهت ساخت وبلاگ وب سایت های فراوانی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاصی را ارائه می نمایند. شما می توانید وبلاگ خود را در سایت ساخت وبلاگ داخل ایران و خارج ایران پیاده سازی نمایید. اما مطمئن تر است که از پلتفرم های داخل ایران استفاده نمایید، زیرا سرعت آنها معمولا داخل ایران بهتر است و عملکرد بهتری دارند، بنابراین در این مقاله به شما فقط پلت فرم های داخلی را معرفی می نمایم. وبلاگ هایی که به شما معرفی می نمایم قابلیت اختصاص دامنه نیز دارند بنابراین در صورتی که نیاز به تبدیل وبلاگ به وب سایت داشته باشید می توانید این کار را انجام دهید. داشتن وبلاگ فعال در صورتی که حتی شما وب سایت نیز داشته باشید مورد بسیار مناسبی است، زیرا می توانید از وبلاگ خود جهت تبلیغات وب سایت خود استفاده نمایید و موردی است که کمک به کسب و کار اینترنتی شما می نماید.

امروزه برخی افراد از شبکه های اجتماعی برای ایجاد وبلاگ استفاده می نمایند که این نیز می تواند راهی برای داشتن وبلاگ باشد. البته دو نکته مهم وجود دارد و آن اینکه آدرس صفحات درشبکه های اجتماعی به مانند وبلاگ نمی باشد و صفحات وبلاگ به گونه ای متفاوت از شبکه های اجتماعی در موتورهای جستجو ایندکس می شوند. بنابراین به شما توصیه می نمایم حتما وبلاگ خود را ایجاد نمایید.

داشتن وبلاگ کافی نیست بلکه می بایست حتما آن را به صورت مستمر به روز رسانی نمایید و مطالب مفید در زمینه شغلی خود قرار دهید. به عنوان مثال در صورتی که زمینه فعالیت شما در زمینه طراحی سایت است می بایست مقالات مفیدی در همین زمینه در سایت قرار گیرد تا صفحات سایت شما برای کلمات دیگری در موتورهای جستجو ایندکس نشوند. پیشنهاد می نمایم حداقل هفته ای یک بار ارسال مقاله جدید در وبلاگ صورت گیرد صورت گیرد.


سایت منبع : سه سوت وب

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده