بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طراحی سایت اقامتگاه

طراحی سایت اقامتگاه

امروزه با توجه به رشد چشمگیر استفاده از اینترنت و افزایش سهم تجارت الکترونیک از درآمد سایت گردشگری ، نیاز به داشتن یک وبسایت آژانس مسافرتی به روز و کاربر پسند برای افزایش درآمد و کاهش هزینه ها بیش از پیش حس می گردد. همچنین برای معرفی و نمایش خدمات و امکانات هتل و جذب مسافر بیشتر وجود یک سایت اینترنتی نقش ویژه و منحصر به فردی را ایفا می کند. فرقی نمی کند شما صاحب یک هتل پنج ستاره باشید یا یک هتل آپارتمان ، اقامتگاه بوم گردی ، ویلا هتل و یا حتی مهمانسرا .در واقع سایت نقش ویترین را برای هتل شما ایفا می کند که مسافر با بازدید از سایت ، ترغیب به انتخاب هتل شما برای اقامت می گردد.



ماژول های سایت هتل

پس از طراحی گرافیک سایت نوبت به مرحله ماژول گذاری می رسد. ماژول به معنی عمومی و غیر فنی به گزینه هایی گفته می شود که می توان داخل سایت قرار داد و با کلیک روی آن از امکانات سایت استفاده کرد. مثل ماژول تماس با ما ، گالری ، مجله گردشگری و ... . ماژول در معنای فنی به قطعه کدهای برنامه نویسی گفته می شود که امکانات متنوعی را به کاربر وب سایت می دهد.


شما می توانید از فهرست ماژول ها بر اساس نیاز ، بودجه ، برنامه ریزی و خدماتی که مدنظر دارید ماژول های دلخواه خود را انتخاب کنید . این ماژول ها در چند گروه کلی قرار میگیرند:


 ماژول های عمومی: مانند درباره ما ، تماس با ما ، اخبار هتل ، قوانین و مقررات و ...

 ماژول های پایه: مانند اتاق ها ، رستوران ها ، امکانات ، خدمات هتل و ...

 ماژول های مکمل: مانند گالری عکس ، دفترچه خاطرات ، هواشناسی ، تبلیغات و ...

البته امکان شخصی سازی ماژول ها و افزایش ماژول همیشه برای شما وجود دارد.


ویژگی طراحی وب سایت اجاره ویلا


در وب سایت اجاره ویلا مردم این روز ها به دلیل هزینه بالای سفر های خارجی ترجیح می دهند در داخل کشور به گردشگری بپردازند و از دیدن مناطق زیبای ایران لذت ببرند . بسیاری از مناطق گردشگری داخلی نا شناخته هستند مردم برای رفتن به این مناطق ترجیح می دهند از تور های مسافرتی استفاده کنند اما همانطور که می دانید تور های مسافرتی نیز قیمت بالایی دارند همچنین استفاده از تور های مسافرتی مشکلات خود را به همراه دارند .

واضح است مردم برای اقامت در مناطق گردشگری نیازمند هتل و مسافرخانه و ویلا و … هستند با توجه به اینکه مناطق جدید برای مردم نا شناخته هستند در یافتن اقامتگاه دچار مشکل خواهند شد همچنین در ایام پیک مانند تابستان و عید نوروز و تعطیلات دیگر ، یافتن ویلا و هتل و … کمی دشوار خواهد بود .

در سال های اخیر وب سایت هتل طراحی شده اند این وب سایت ها هم مربوط به هتل های داخل ایران و هم مربوط به خارج از ایران می باشد البته بسیاری از وب سایت های مسافرتی از این قابلیت بر خوردار هستند . همچنین هتل های زنجیره ای و معروف خود دارای وب سایت رزرو آنلاین می باشند .

اجاره هتل نیز برای اغلب مردم کمی گران می باشد بخصوص آنکه برای مسافرت های جمعی به صرفه نیست زیرا اغلب هتل ها اتاق های حداکثر سه تخته دارند . به همین دلیل اغلب مسافران ترجیح می دهند از ویلا ها و خانه های محلی و کلبه ها و … استفاده نمایند .

یافتن ویلا و خانه های محلی در شهر های دیگر برای مسافران دشوار می باشد و همانطور که گفته شد در ایام پر بازدید و شلوغ پیدا کردن ویلای مناسب سخت است به همین دلیل بهتر است قبل از آغاز سفر ویلا و خانه مورد نظر در شهر مربوطه رزرو شود .

سایت منبع : سه سوت وب

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده