بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بازی آنلاین

بازی آنلاین

امروزه اینترنت تاثیر زیادی بر بازی آنلاین گذاشته، این امر به گونه ای است که کاربران با ورود به سایت تفریحی و بازی آنلاین می توانند با دوستانشان به بازی های مختلفی مانند شطرنج و … بپردازند و با اینکار شما را یک قدم به کسب درآمد در طراحی سایت نزدیک تر کنند. موضوعات می توانند متفاوت باشند از آرشیو تصویر با موضوعات گوناگون تا SMS مناسبتی، لطیفه، شعر، بازی انلاین فلش ، چت انلاین و مسابقه انلاین را می توان برای یک سایت بازی آنلاین در نظر گرفت .

ویژگی های طراحی سایت تفریحی و بازی آنلاین

عموما در طراحی سایت تفریحی و بازی آنلاین باید از قالب گرافیکی زیبا و گروه بندی برای جداسازی موضوعات مختلف سایت استفاده کرد زیرا نخستین گام در پیروزی یک طراحی سایت تفریحی و بازی آنلاین جذب مخاطبان و بازدید کنندگان است. در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی ها در طراحی سایت تفریحی و بازی آنلاین می پردازیم:

تبلیغات:

ممکن است در ابتدا درآمد چندانی از طریق بازی آنلاین نداشته باشید اما بسیاری از اسباب بازی فروشی ها و مراکز تفریحی وجود دارند که خواستار ایجاد تبلیغ در وب سایت شما هستند در نتیجه می توان دریافت تبلیغات را از مهم ترین منابع درآمدزایی برای صاحبان و دارندگان این نوع سایت سرگرمی دانست.

 

معرفی مراکز تفریحی و بازی:

بخش معرفی مراکز تفریحی و بازی در وب سایت از جمله بخش های سرگرم کننده و پربازدید سایت شما خواهد بود. وب سایت تفریحی و بازی آنلاین شما می تواند افرادی را که روزانه به جستجوی چنین مراکزی در گوگل می پردازند را به وب سایت شما برساند و شما نیز در قبال چنین اطلاعات با ارزش به همراه جزئیات کامل از آنها آبونمان دریافت کنید.

سرعت و فضای بالا:

این مورد برای وب سایت‌های بازی صدق می‌کند، شرکت‌کنندگان زیادی به‌ صورت هم‌زمان و تعاملی در حال ارتباط با سرور وب سایت شما هستند، بنابراین وب‌ سایت شما باید بتواند به‌صورت مناسبی به این نیازها پاسخگو باشد.


سایت منبع : سه سوت وب

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده